2012. december 30., vasárnap

Ezek is karácsonyra készültek

Több olyan ajándék került a fa alá, amit magam készítettem. Nagylányom fodros sálra vágyott, kicsim pedig pónira. Hát megkapták. A fodros sál kék, bogyós szélű és nagyon tetszik Lilikémnek, nagyon várja a sulit, hogy villoghasson benne. Szofcsi pedig a reklámokban látott egy pónit, amit nagyon szeretett volna. Ugyan azt nem kapta meg, de kapott egy kézzel horgol pónit, ami jó méretes darab. Nem okoztam ezzel sem csalódást, boldogan öleli magához minden alvásnál.





Anyukám és nagymamás is kapott egy-egy fodros sálat, és már le is adták a rendelést a következőre. Készült még egy sál szerűség. Inkább nyakmelegítő, bár ez enyhébb időben hordható. Egy passzos darab, az oldalán egy nagy rózsával, és kis fityegőkkel az elején. Sajnos csak olyan kép van, amin én vettem fel, de nem nekem készült. Nóri kapta, és rajta jobban áll. :)



 A karácsonyi osztogatásból Kamilla sem maradhatott ki, ezért ő kutyapulcsit kapott, ami nagyon hasznos, bár ezt ő nem így gondolja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése