2012. július 25., szerda

Szappan

Már jó ideje kacérkodom a gondolattal, hogy gyártok magamnak kézműves szappant. Nagyon tetszik, hogy természetes, és a saját ízlésünknek megfelelőt tudunk készíteni. Kutakodtam már utána, de eddig még nem mertem nekiállni, így hát vettem magamnak. Meg voltam vele elégedve, de a picike szappanoknak igen csak megkérték az árát. Az egyik barátnőm mutatott egy blogot, ahol már hetek óta nézelődtem, olvasgattam, ki is találtam mit szeretnék. Anyu is felvetette, hogy mi lenne, ha venne nekem szappant, mert az egyik oldalon olvasta, hogy mennyire jót tesz  a bőrnek. Le is csaptam a lehetőségre egyből. :) Felvettem a kapcsolatot a blog írójával, és meghánytuk-vetettük a dolgot. Elég volt Szilvinek nagy vonalakban vázolni a kérésemet, és összekészített nekem egy kis csomagot, ami nekem is megfelelt. Alig vártam, hogy kezembe vehessen a szappanokat, hamar ki is próbáltam az elsőt. Az eddig használt szappanok és ez a szappan közt hatalmas a különbség. Habos, krémes, tartós az illata, nagyon jó fürdeni vele. Van egy gyenge ekcémám, ezért eléggé fura a bőröm, de ettől a szappantól olyan "sima" lett.  


A képen lévő szappanok, mind kecsketejesek, igényes, de egyszerű csomagolásúak.
Köszönöm Szilvi.
Köszönöm Anyu :)

1 megjegyzés:

  1. Én köszönöm a kedves szavakat. Mindig öröm ha kapok visszajelzést hisz így tudom hogy jó e amit csinálok. Örülök hogy beváltak a szappanok !

    VálaszTörlés