2012. május 20., vasárnap

Horgolt boleró

Egy nagyon kedves barátnőmtől kaptam fonalakat, egy egész nagy szatyorral. Mikor fogdostam, nézegettem már magam előtt láttam, hogy miből mi készül. A kezembe akadt egy fehér, vékony szálú gomolyag és beugrott, hogy Lili ovis ballagására kell egy kardigán. Gyorsan előkaptam egy 3,5 tűt, és nekikezdtem egy jó hosszú láncszem sornak. Erre jött egy sor egyráhajtásos pálca, majd egy-egy szembe 3 egyráhajtásos pálcát horgoltam, két szemet hagytam ki közöttük. Ebből horgoltam egy helyes sálat. A megfelelő hossz után összevarrtam a széleket a karoknak, középen nyitva hagyva. Így készült egyszerű boleró. Egy nagyon kedves párt látogattunk meg, akik többek közt ugyan csak egy nagy szatyor fonallal is megajándékoztak. Ebben is volt egy vékony szálú gombolyag, de ez lila színben. Egyértelmű lett, hogy a bolerót körbehorgolom ezzel a fonallal. Az egész annyira könnyű, habos lett, hogy öröm megfogni. Természetesen Szofinak is készül egy ugyan ilyen darab :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése