2012. április 29., vasárnap

táskára van szükségem

Nagy szükségem van egy nyári, könnyű, szaladgálós kis táskára. A neten kutakodtam a nekem tetsző darab után, és megtaláltam Őt. Nagyon tetszik az egész blog tartalma és hangulata is, sűrű látogatója leszek. Már keresem is a varrós fiókom mélyén a titokban dugdosott kedvenc anyagaim között a megfelelőt. A horgolást egy pár napra szüneteltettem, de már hiányzik a horgolótűm. Van még a talonban néhány be nem mutatott darabom, fogom is hozni a képeket. Még a modelleket is fel kel kérnem némi jutalom reményében a manökeni szerepre. Addig is hozok róluk egy igen csak jól sikerült fotót, amit az ovis fotózáson készítettek az én gyönyörűségeimről :) További jó pihenést, ezen a csodás, napos, bár kissé szeles hosszú hétvégén.  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése