2012. február 22., szerda

Ici-pici takarók

Nem olyan rég olvasható volt a facebookon egy felhívás. Anyukákat, nagymamákat kértek fel koraszülött babáknak való ruhadarabok kötésére, varrására. Én is jelentkeztem, és az előzetes megbeszélés után takarókat varrtam. A méreteken igazán megdöbbentem, az anyag terén annyi kérés volt, hogy ne bántsa a babák bőrét. Így a nagyobb méret egy rétegű ploár anyagból készült 50x25-ös méretben, a kicsi pedig egy réteg polár és egy réteg flanel összevarrásával 30x25-ös méretben. A felhívásról bővebben itt olvashattok: http://koraszulott.com/hirek/36-koraszueloett-mentes/457-ruhagyjtes-az-orszag-kueloenboez-pic-osztalyai-szamara.html
Vagy itt: http://www.facebook.com/groups/181756251928016/members/#!/groups/181756251928016/
Várják szeretettel a többi varrni tudó, szerető segítők felajánlását. Kérem, aki tud segítsen. Ha nem tudtok varrni, de segíteni szeretnétek, küldhettek anyagot is, én amit tudok nagyon szívesen megvarrok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése