2011. december 7., szerda

Karácsonyi kézműves nap

Sokat készültünk erre a napra. Lilike is nagyon várta, szépen el is tervezte, hogy miket fog majd készíteni, hogyan segít majd árulni. Ehhez képest eléggé furán alakultak a dolgok.
Péntek délután összekészítettem a kosaramat, és fejben elrendeztem a kis portékákat is. Este hat körül Lili rosszul lett. Annyira hirtelen jött rá a nyavalya. Végül is elvittem ügyeletre, ahol kapott egy szurit a hányinger ellen, hogy legalább a gyógyszer és egy kis víz benne maradjon. Reggel már vigyorogva ébredt, de apa és én lettünk rosszul.
Azért csak megembereltem magam és Lilikével karöltve elindultunk az oviba, ahol nem maradtunk túl sokáig. Kicsi lányom barkácsolt, jött, ment barátokkal játszott, de aztán már nem bírtam tovább és eljöttünk. Dühös voltam magamra, hisz sokat készültünk :( Azért a varrományaim tetszettek úgy általában, és ez igen csak jól esett.

 Filcmézik serege:



 Felfűzve:


Alátét garnitúra:


Mappa A/4-es méretben:

 Készültem még textil szaloncukikkal, egy nagyobb mappával mutatóba, és egy bevásárló táskával. Ami pedig megmarad, majd átlényegül karácsonyi ajándékká :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése