2011. október 22., szombat

Szülinapra

Ma szülinapra volt hivatalos Lilikém. Két kis pajtása ünnepelte a születésnapját, együtt is tartották meg a bulit, egy közeli játszóházban. Az anyukákat ilyenkor kikérdezzük mit is szeret a gyermeke. Szerintem egy kisgyereknek játékot venni a legnehezebb, mert jó ha leköti, vagy szereti, de még sem legyen gagyi. Ráadásul ez két kisgyereknek, akik közül az egyik kisfiú. Nagy bajban szoktam ilyenkor lenni, de általában sikerül kitalálni valami jót. Most nem szerettem volna táskát, vagy ceruzatartót varrni. Jól körülnéztem a blogokon, és egy külföldi oldalon rábukkantam erre a jó kis mappaára. Van benne hely füzetnek, rajzoknak, ceruzáknak. Kézben fogva lehet vinni a műveket, és azok nem szóródnak szét. Tehát készült egy fiús színű Benedeknek, és egy lányos virágos Emmának. Került még bele egy-egy füzet az aktuális kedvenccel díszítve, néhány toll és ceruza. A gyerekeknek a benne lévő keltette fel a figyelmét, az anyukák a mappáért voltak oda. Öröm ilyenkor látni a kíváncsi, csillogó szemeket. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése