2011. október 30., vasárnap

A karácsonyi asztalra

Az oviban minden évben van egy úgynevezett karácsonyi kézműves vásár. Itt amellett, hogy lehet vásárolni karácsonyra, kézműveskedni is lehet. Nagyon jó hangulatú, családias lékkör szokott fogadni. Nagyon helyesek a gyerekek, ahogy barkácsolnak a szüleikkel. Tavaly én is kaptam egy asztalt a vásáron. Főként szaloncukikkal készültem akkor. Idén is részt veszek, de már több tapasztalattal állok neki. Egy  ideje tervezgetek, de ma neki is álltam. A bevétellel az ovi alapítványát támogatjuk.
Míg főtt az ebéd kiszabtam az anyagokat. Az ebéd utáni szunya végén neki is álltam kreálni. Alátéteket varrtam, egyből egy 8 darabból álló garnitúrát. 4 darabot a tányérok alá, és 4 darabot a poharaknak. A nagyobbak mérete 25 x 40 centi, a kicsiké pedig 10 x 15 centis lett. 3 féle karácsonyi anyagot illesztettem össze, az illesztéseknél dísztűzéssel varrtam végig. Egy kis háromszög került a bal felső sarokba, ami egy fenyőfát jelképez. Nekem tetszik, tervezem, hogy a saját karácsonyi asztalunkra is készítek hasonlót.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése